Bee Beauty Alışverişim!

Herkese selam!
Bugün The Body Shop vücut bakım ürünlerim bittiği için yeniden aynı seriyi kullanmak istemedim ve farklı markaların arayışlarına girdim ve Gratis'te Bee Beauty ürünlerine rastladım.Daha önce yeşil elmalı duş jelinin methini çok duydum fakat markanın ürünlerini deneme fırsatım olmadı.Ben de başlangıcı yapayım dedim ve Shea yağı özlü dengeleyici vücut losyonunu,tatlı badem ve nar özlü peeling etkili vücut jelini ve shea özlü masaj yağını aldım.İlk deneyimim çoooooook olumlu.Mükemmel kokuyorlar ve koku uçup gitmiyor,vücuda yapışıyor ve rahatsız etmiyor.Losyon su bazlı ve hemen emiliyor.Sür çık şeklinde vücut nemlendiricilerini çok seviyorum bu yüzden sıkça elimin gideceği ürünlerden olacak gibi.Vücut peelingi etkili duş jeli ise içindeki partiküllerin sertliği dolayısıyla beğenmediğim ancak kokusu ve yapısı muazzam olan bir jel.Kolay durulanıp cildi ölü derilerden arındırması ise bu ürünü alınabilir kılıyor.Gelelim bu setteki kraliçeye.Kendisini duşta kullandım ve vıcık vıcık yağ hissi vermeden hemen durulanıp üstüne benim kupkuru bacaklarımı yumuşacık yaptı.Duştan sonra da kullanılabilir hatta arkasında duşta kullanın bile yazmadan ben duşta uyguladım fakat sonuçtan çooook  memnunum.
Vücut Losyonu 14 küsür lira,vücut peelingi 16 lira ve masaj yağı 16 küsür liraydı.Fakat indirimde duş jelleri ve diğer ürünler 5 liraya kadar düşebiliyor.
Benim pazartesim çok keyifli geçti.Umarım sizinki de öyledir.Kendinize çok iyi bakın.Mutlu haftalar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarını esirgeme lütfen :)