Biten ürünler-Son yorumlar!

 Herkese merhaba !
Biten ve incelemek için kenarda tuttuğum ürünler bitmeyen malzemeler kadar yer kaplamaya başlayınca yeni bir yazı yazmanın zamanı gelmiştir demektir !
Öncelikle cilt bakım kremlerinden başlayayım.Niveanın kocaman kutulu vücut kremlerinden her iki ayda bir düzenli olarak bitiyorum.Hafif kokusu ve cilde hemen emilmesiyle benim cilt bakımımdaki kurtarıcım diyebilirim.
Vaseline kakao özlü vücut kremine bayılıyorum! Bitince hemen yenisine koşuyorum çünkü çantama attığım tek krem diyebilirim.Tek damlası tüm ellerime yetiyor ve kokusu muhteşem!
Beauty Formulas Watsons'larda satılan ve body butter kadar yağlı forma sahip bir el kremi.Gece ellerime kalın bir tabaka halinde sürüp uyuyorum ve tüm gece ellerim yumuşacık oluyor.Etkisi de gün boyunca devam ediyor.
Maybelline baby lips'e söyleyecek fazla sözüm yok.Az renk veren güzel nemlendiren tatlış bir ürün.Bittikçe kullanmıyorum çünkü çatlaklarda ve kuruluklarda başvuracağım son lip balm olur kendisi.
Nivea stay clear tonik benim ev yapımı fix plus'ım için demirbaş malzeme.Temizleme gücü ise mükemmel.Cildi yağdan arındırıyor ve parlamayı önlüyor.
Lurecos Beauty ise önceleri adını duymadığım ve bana kalabalık bir paket gönderen bir firma.Yeni açılıp ürünlerinde paraben ve zararlı bir takım maddeler içermediğini söylediklerinde ürünlere şans vermek istedim.Spf 50 nemlendirme kremi ince yapılı ve güzel bir ürün.Cildim yağlı olmasına karşın bazen çok soğuk havalarda pul pul dökülme yapabiliyor.Bu günlerde kurtarıcım oldu.
Temizleme sütü ise gözüme kaçtığında cayır cayır yakan ve içinde resmen yağ yüzen bir ürün.Hiç beğenmedim çünkü ben cildimi temizleme sütünden çok bol partiküllü veya köpük bir temizleyiciyle temizliyorum.Bu yüzden rutinime pek giremedi.
Jel tonik ise tuhaf bir ürün.Cildinize uygulayınca anında kuruyor fakat tonikten çok peel-of bir maske gibi yapış yapışlık bırakıyor.Kısacası bunu da beğenmedim.
Neutracy Spf 50 gündüz kremi yüzümü hayalete çevirmeden hem makyaj bazı olarak hem de nemlendirici olarak kullandıgım ve çok beğendiğim bir ürün oldu.Fiyatı 60 küsür lira olması lazım.Eczanelerde bulabilirsiniz.
Son olarak Lady Speed Stick'in jel roll-onunu bitirmeden atmak zorunda kaldım çünkü hijyenik bulmadım.İçinde rende gibi bir bölme var ve aşağıdan çevirince sıvı bir ürün geliyor.Koltuk altınıza uyguladıkta sonra ise ürün beyaza dönüyor ve tekrar aşağıya iniyor.Sabun şeklinde olanından aldığımı sanmıştım fakat kullanamadım.
Benim bitenlerim bu şekilde.Umarım hoşunuza giden ürünler olmuştur.Hoşçakalın !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarını esirgeme lütfen :)