Dior Diorshow Extase Black Eyeliner

Herkese Merhaba! Bloğumu ha düzenledim ha düzenlerim derken yepyeni bir sayfa açtım ve yeni bir adres aldım.Bazen hayatta taptaze başlangıçlar yapmak gerekiyor.Hazır yeni yıl yaklaşmışken gösterişli yılbaşı makyajıma uygun bir eyeliner arıyordum ki Dior Extase eyeliner ile tanıştım.Simsiyah ve akmayan,bulaşmayan,kirpik diplerinde toplanma yapmayan muhteşem ve evladiyelik bir eyeliner arıyorsanız,işte tam da bunu almalısınız ! Dior Extase maskaram bittiği anda bunu almam büyük şanssızlık oldu çünkü ikisi birbirini tam anlamıyla tamamlıyor.
Türkiye'de pek rastlamadım ancak Sephoralardan ulaşabileceğinizi tahmin ediyorum.Ben çok yakın bir arkadaşımın yurtdışı seyahatinden sebeplenip aldım ürünü.Fiyatı ise yanılmıyorsam türkiye fiyatı 90 küsür civarı.
Tanıştığımıza çook mutlu oldum.Bir sonraki yazımda görüşürüz !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarını esirgeme lütfen :)