Estee Lauder Projectionist Mascara ve Pure Color Lipstick :186 Tiger Eye

Herkese uuupuzun bir merhaba!
Yılbaşının bendeki anlamı kesinlikle fazlaca ALIŞVERİŞ ! İçimdeki canavarı durduramıyorum.Bugün en yakın arkadaşımın doğum günüydü ve birlikte ufak bir kozmetik alışverişi yaptık.Ben de kendime Estee Lauder'dan Projectionist Maskarayı ve Pure Color Lipstick 186 Tiger Eye isimli ruju aldım.
Maskaranın fırçası eski ve klasik fırça görünümünde fakat kirpiklere etkisi çok başarılı.Topaklanma ve akma yapmıyor.Belki de yeni aldığım için gözümde böyle iyi bir performans sergiledi fakat kendisini deneyimleyip biten ürünlerde son yorumlamamı yapacağım.
Tiger eye ise içinde altın parıltılar olan ve az renk veren yani sür çık şeklinde olan ve içinde kahverengilik ve kızıllık bulunduran nude bir ton.Çok 90'lar kaldı ama nedense içimden almak geldi.Kalıcılığı başarılı ancak ürünü silince dudağınızda simler kalıyor.Bu yönden çok beğenmeyen olmuş fakat bu da benim hoşuma gitti (ürüne kulp takamıyorum demiyorum da).İçimden bir çılgın kesinlikle bu ürünü far ve highlighter olarak kullanacaksın diyor ama hadi bakalım.Maskaranın fiyatı 74 lira rujun fiyatıysa 84 lira.Umarım bu yazı hoşunuza gitmiştir.Sevgiyle kalın !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarını esirgeme lütfen :)