Favori 3 Mac Rujum !

Herkese merhaba ! Bugün size yıllardır kullandığım ve benimle bütünleşen 3 renkte Mac rujdan bahsetmek istiyorum.Esmer olduğum için kendime kahve ve toprak tonlarında rujları yakıştırıyorum.Nude ve canlı renklerde rujların hem yüzümü soluk gösterdiği hem de dişlerimi olduğundan daha sarı gösterdiğini tecrübe ettim.Bu yüzden rujlarımı sevdiğim renklerde minimalize ettim.Gelelim tek tek incelemesine.

İlk olarak Limited Edition bir rujla başlamak istiyorum. Isabel-Rulen Toledo lipstick'lerden Sin rengi.İlk olarak dışına vurulduğum bu ruj içinde kahvelik bulunduran bordo-vişne çürüğü karışımı ve yarı mat bir ruj.Opak bir bitişi var bu yüzden dudaklarınızı kurutmuyor.Ve pigmentasyonu orta derecede yani sür çık bir ruj niteliğinde diyebilirim.Mac online'dan yaklaşık 1 yıl kadar önce 60 liraya satın aldım ancak şu anda satışı yapılmıyor.

İkinci olarak Viva glam 3 numara rujdan bahsedeyim.İçinde gül kurusu ve kiremit rengi bulunan bir ruj fakar görselde çok koyu çıkmış.Aslında muhteşem bir kahve rengi.Kışın rengi benim için kiremit ve kahvedir bu yüzden bu ruja elim inanılmaz sık gidiyor.Bu ikinci alışım o yüzden inanılmaz memnunum.Mat bir bitişi var fakat aynı zamanda kremsi de.Dudaklarınızda kalem kullanma ihtiyacı oluşturmuyor ve saatlerce kalıcılığını koruyor.Mac mağazalarında ve online sitesinde bulabilirsiniz.Fiyatı 58 lira.

Son olarak gelelim gönlümün efendisine :) ne zaman bu ruju sürsem herkes mutlaka ismini soruyor ve çok beğeniyor.Hiç düşünmeden tavsiye ediyorum:Viva Glam 1 numara ! İçinde booool bol kahverengi bulunduran kiremit-bordo rengi mat bir ruj.Herkes edinsin hatta stoklasın diyorum ve yazımı bitiriyorum.Herkese mutlu haftalar :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarını esirgeme lütfen :)