Garnier yağlı ciltler için arındırıcı cilt bakım seti incelemesi

Herkese merhaba! Bir ay önce Garnier Turkiye'den bu set tarafıma gönderildi.Cildimde gözlemledim ve izlenimlerimi paylaşacağım.Cildim yağlı olduğu için partiküllü temizleyiciler tercih ediyorum.Garnier Saf ve Temiz Arındırıcı Temizleme Jeli,gözenekleri küçültme ve matlaştırma vaadeden bir ürün.Ancak bu etkilerin hiçbiriyle karşılaşmadım.Sadece cildi iyi temizliyor ve yağdan,kirden ve makyajdan arındırıyor.Uygun fiyatlı ve yağlı ciltler için arındırıcı bir temizleyici arıyorsanız,öneririm.Fiyatı 15 lira civarı.
•Tonik korkunç derecede alkollü.İnanılmaz keskin bir alkol kokuyor ve bu sette kullanamadığım ve cildimi cayır cayır yakan çok kötü bir ürün.Yüzümde ve boynumda kocaman sivilceler oluştu ve uzun süre şans verdiğim halde her defasında aynı sonucu aldım.Hiç ama hiç beğenmedim.Alkol içermediğini söylediği halde kullananlar kokusunu bilir,korkunç!
•Son olarak krem üzerinde hala net birşey söyleyebilmiş değilim.Makyajımın altına matlaştırıcı olarak kullandım,gün boyunca parlama yapmadı fakat yapısı çok kalın.Su bazlı etkisi olduğu yazdığı halde yedirmek için ekstra ufak kullanmalısınız.Tonikle aynı kokuyor fakat o kadar ağır değil.Bu ürünü de kullanmanızı öneremeyeceğim sanırım.Paket içinde en beğendiğim ve bitirebildiğim ürün temizleme jeli oldu.
Umarım inceleme hoşunuza gitmiştir.Kendinize çook iyi bakın,öpüldünüz 💚

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarını esirgeme lütfen :)