Mutlu yıllar ! (erkenden)

Yarın hepimizi bir yılbaşı telaşı alacak.Oraya buraya koşturacaklardan biri de ben olduğum için,şimdiden herkesin yeni yılını kutlamak istedim.Bu yıl içinde büyük büyük değişimler yaşadım,yeni kararlar aldım.Yeni insanlarla tanıştım.Çok istediğim yerleri seyahat etme fırsatı buldum.En önemlisi blog yazmaya başladım.İçimde kalan tüm tutkularımı gerçek kılmaya başladım ve bu beni çok iyi hissettirdi.İçimden geldiği gibi,sadece geçirdiğim anın güzelliğini düşünerek ve gelecek için kaygılanmayarak yaşadım.Umarım ki 2016 da böyle güzelliklerle kollarını açar bana,hepimize.Herkesin içinde ufacık bir kıvılcım da olsa bir hayali vardır.İşte o hayalin peşinden koşacağınız bir yıl olsun.Olumsuz ve yıkıcı eleştirileri duymadan,sadece kendi yaşamınıza odaklandığınız,her bakımdan çok şanslı olacağınız ve bolca seveceğiniz mükemmel bir yıl diliyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarını esirgeme lütfen :)