Note Cosmetics Alışverişim !

Herkese .merhaba!
Notecosmetics'ten aldığım ürünleri detaylı inceledim ve kullandım.Sonunda bu ürünlerle ilgili bir inceleme yazısı yazmaya karar verdim.Bana gelen paketten Luminous serisinden Silk Compact Powder,Mousturizing Foundation ve Silk Compact Blusher çıktı.Ürünler vaadettiği gibi Silk yani ipeksi bir yapıya sahipler.Dokularını ve pigmentasyonlarını beğendim.Ancak pudra inanılmaz sarı.Hatta turuncuya çalıyor,rengini görmezden gelip uyguladığımda ise oldukça memnun kaldım.Çizgilere dolmuyor,kupkuru yapmıyor ve mat olmasına ragmen ışıltılı bir ciltle bitiriyor.Ürün 10 gram ve bendeki rengi 05 Honey Beige.Doğru rengi bulursanız kesinlikle alın derim,fiyatı 35 küsür lira olması lazım.Uygun fiyatlı oldukça memnun kalabileceğiniz bir pudra.Fondöten ise 04 sand numara ve sarı alt tonlular için uygun fakat yağlı ciltliler in önermiyorum,hatta hiç bir cilt için önermiyorum çünkü oldukça kalın bir yapısı var.Çimento gibi olduğu yere sabitlendi ve ıslak süngerle dahi dağıtamadım.Güçbela dağıttığımda ise yüzüm (matlaştırıcı baz kullanmama rağmen) ürünü kustu.Çok çok kuru ciltler için uygun olabilir ancak kalın yapısı yüzünden beğenmedim.Fiyatı 30 lira ve değmez.Almayın !Allığa gelirsek bu ürünler içinde en beğendiğim ürün diyebilirim.İncecik bir yapısı var,mat ve yüzünüze inanılmaz tutunuyor.İçinde turunculuk ve ufacık kahvelik bulunan koyu şeftali bir allık,içindeki aplikatörü allık uygulamak icin uygun değil,kendi allık fırçanızla kullanırsanız çok çok memnun kalabilirsiniz,Alın ! Bendeki rengi 05 Desert Rose ve fiyatı 26 küsür lira.Bir sonraki incelemede görüşmek üzere,hoşçakalın !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarını esirgeme lütfen :)