Pastel Daylong Lipcolor 16 Numara

Merhaba! Bugün size Pastel Kozmetik 'in Daylong Lipcolor Kissproof rujunun 16 numarasını inceledim.İlk izlenimimin olumlu olduğunu söyleyebilirim.Fakat bu ürün öncesinde dudakların iyi bir lip scrub ile ölü derilerden arındırılmış ve nemlendirilmiş olması gerekiyor.Pürüzlü dudaklarınız varsa ürün gerçekten çok itici duruyor.Ben öncelikle sıcak havluyla dudaklarımı sertçe temizledim ve ev yapımı scrub uyguladım.Sonrasında sürdüm ve resmen ruj dudağıma mühürlendi.Rengi çok cırtlak bir kırmızı ama nötr bir ten makyajıyla dudakları bu rujla patlatabiliriz 💥 Ve bu rengin dişleri olağanüstü beyaz gösterdiğini söyleyebilirim,fiyatı 16 küsür lira ve renk skalasını inceleyip bu güzelliği edinmenizi öneririm 🌾
Bir sonraki incelemede görüşmek üzere,hoşçakalın ..
 

Bu da rujun yaklaşık 8 saat sonraki hali.Benim gibi ruj yiyen kimselerdenseniz kesinlikle almalısınız!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarını esirgeme lütfen :)