Ufak bir Alışveriş-Uygun Fiyatlı Pudra Önerisi

Herkese merhaba!
Geçenlerde yaptığım ufak bir Gratis-Yves Rocher alışverişinden bahsetmek istiyorum.
Gratis'ten Benri kuru şampuanı aldım.Beni tanıyan herkes kuru şampuan delisi olduğumu bilir.Batiste'in kuru şampuanlarına ısınamadım nedense.O yüzden tekrar Benri'ye döndüm.Fiyatı şu an 10 lira ancak indirimde 5 liraya kadar düşebiliyor.Saçınıza pudramsı bir his bırakmıyor ve mis gibi kokutan harika bir kuru şampuan.
Rimmel London'ın Transparan rengi Stay Matte pudrasını aldım.Kış geldiği için yüzümde daha ıslak bitişli ürünler uyguluyorum ve pudrayı sadece göz altlarımı sabitlemek için kullanıyorum.Çizgilere dolmayan çok başarılı bir pudra.Fiyatı 11 lira ve performansı gerçekten şaşırtıcı.Sadece dışı bana çok basit ve her an kırılabilecek gibi geldi.Onun dışında beğendiğimi söyleyebilirim.

Gelelim Yves Rocher'e.Şu an inanılmaz bir indirim var ve 17 liraya aldığım minik vanilyalı parfüm 12 liraya kadar düştü.Kalıcılığı müthiş ve son derece tatlı bir vanilya kokusu olan parfümü yıllardır severek kullanıyorum.Herkese gönülden tavsiye ederim.
Yves Rocher'nin far bazını daha önce kullanmamıştım fakat orda çalışan tatlı bayanın tavsiyesiyle aldım.İyi ki almışım ! Göz kapaklarınızda damarlı ve kızarık görünüm varsa hemen nötrlüyor.Hafifçe renk veriyor ve en önemlisi farınızı saatlerce uçmadan tutuyor! Fiyatı ise 15 lira.
Umarım ürünler hoşunuza gitmiştir.Kendinize çoook iyi bakın.Hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarını esirgeme lütfen :)