Ufak Bir Alışveriş..


Herkese merhaba! 💕Haftaya başlarken ufak bir drugstore alışverişi yaptım,hepsi bittikçe aldığım ve memnun kaldığım ürünlerden birkaçı.Kısaca göz gezdirelim 🐘-Excipial Hydro benim gönlümün efendisi,uygun fiyatlı ve mükemmel kokan,mükemmel nemlendiren bir losyon,daha önceki postlarımda detaylı anlatmıştım.fiyatı 5 buçuk lira-Golden rose colour expert 36 numara içinde kahvelik ve minimun kızıllık bulunduran müthiş bir bordo rengi.Fiyatı 4 küsür lira.-Garnier Saf ve Temiz Arındırıcı Peeling,haftada bir yüzüme partiküllü bir peeling uyguluyorum,bu aralar deniyorum ve memnun kaldım,herhangi bir tahriş yapmadı.Fiyatı 16 lira.-8x4 parfüm-deodorantlarından pure isimli ürün,muhteşem kokuyor,beyaz leke yapmıyor ve kokusu gün boyu kalıyor.Fiyatı 9 küsür lira.-Rimmel London Nail Base-Top Coat'ı,hem tırnak altına hem üstüne uygulanabiliyor.Ojelerin kalıcılığını ve parlaklığını arttırıyor.Bittikçe alıyorum ve çook memnunum.Fiyatı 6 küsür lira.-Ve son olarak Krudivat'ın 25 li gözlük temizleme mendilleri.Yağlı ve yapışkan değil oldukça kuru ve gözlük camlarınızı pırıl pırıl yapıyor.Fiyatı 5 civarı olması gerek ama bazen 3 liraya da düşebiliyor.Umarım pazartesiniz güzel geçiyordur,sevgiler ! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarını esirgeme lütfen :)