Garnier Mucizevi Makyaj Temizleme Suyu Ve Neem Arındırıcı Temizleme Jeli

Selam !


Set halinde satılan ve ayrı ayrı çok sevdiğim ama birleşince fiyatı ayrı bi güzel olunca daha da sevdiğim iki üründen bahsetmek istiyorum.
Makyajı temizleme jeliyle veya (evet üşeniyorum) makyaj temizleme mendilleriyle çıkaran biriydim.Ancak Garnier Makyaj Temizleme Suyu'ndan sonra bu adım benim için inanılmaz keyifli hale geldi.Tüm cilt tiplerine uygun olduğundan parfüm içermemesi ilk dikkatimi çeken şey oldu.Gliserin içermesi ve temizlik-arındırma-rahatlatma aşamalarını sırayla başarılı şekilde gerçekleştirmesi de ayrıca sevdiğim özelliklerinden.Yüz-göz-dudak şeklinde kullanıp yıkama ihtiyacı hissetmiyorsunuz.Favori cilt bakım ürünlerimin arasına girmiş durumda kısacası.

Gelelim Neem'e.Ben Garnier Saf ve Temiz 3'ü 1 arada peelingi ve Neem'i cildimin ihtiyacına göre değiştirip kullanıyorum.Eğer cildimde siyah ve beyaz noktalar yoğunsa ve pürüzleri giderme konusunda yardıma ihtiyacım varsa Saf ve Temiz 3ü 1 aradayı kullanıyorum.Fakat cildimde böyle sorunlar yerine sadece sivilce sorunum ve aşırı yağlanmam varsa Neem kullanıyorum.İkisi de gönül rahatlığıyla kullandığım ve macera aramadığım ürünler.
Son olarak ikisi ekonomik pakette ve fiyatı 10 lira.Kaçırmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarını esirgeme lütfen :)