The Balm Shady Lady Vol 2 Palet

Herkese merhaba!
Bugün sizlere The Balm'ın en kaliteli paletlerinden olan Shady Lady Vol 2 paletini tanıtacağım.
İçinde 9 adet ışıltılı renk bulunan bir palet.Işıltılı olması kafamı karıştırmadı değil.Çünkü ben mat farların görüntüsünü ve kalıcılığını daha başarılı bulanlardanım.Ancak renklerin kullanılabilirliğini gördüğüm zaman ve test ettiğimde aldığım olumlu sonuç beni paleti almaya itti.
Ürünlerin üst ve alt sırasındakiler hem far hem eyeliner olarak kullanılabiliyormuş.Bu paletle ilgili ilk izlenimlerim kesinlikle olumlu.Çok pigmentli olduğunu belirteyim.Yumuşacık bir şekilde uygulanıyor.Rengi elde etmek için defalarca uygulamanıza gerek yok.Fırçaya sürdüğünüzde biraz tozutması dışında gayet başarılı bir pigmentasyon ve formu var.
Caught in the art courtney: Hem far hem eyeliner olabilen ve içinde altın yansımalar bulunan bir kahve rengi.
Feisty Felicia:Yine içinde altın yansımalar bulunan bir koyu mor rengi.Bu da aynı şekilde eyeliner olarak kullanılabilir.
Insane Jane:İçinde kahve yansımalar ve grilik bulunan bir bej rengi.Tüm göz kapağına veya katlanma bölgesine geçiş rengi olarak kullanılabilir.Bu da eyeliner olarak kullanılabilir.
Bossy Bobbi:Gümüş yansımalar barındıran koyu mavı ve turkuaz arası çok güzel bir renk.Mavi far sevmememe rağmen paletteki favorim bu oldu sanırım :) Eyeliner olarak en başarılı performans sergileyen de bu renk oldu.
Makeout Mary:İçinde altın yansımalar olan açık yeşil rengi bu far bir acayip.Siyah gözlü biri uyguladığında gözlerini ela gösteriyor.Benim gözlerim koyu kahve ve bu farı uyguladığımda gözlerim bal rengine dönüştü sanki.Mükemmel şekilde koyu renk gözlerle uyum sağlıyor.Eyeliner olarak kullanılabilir ancak çok performanslı olacağını sanmıyorum.
Just This Once Jamie:İçinde bolca gümüş bulunan açık lila rengi.Bu rengi yukardaki Felisty Felicia ile karıştırıp uyguladım ve sonuç çok iyi!
Gelelim alt sıraya.Bu sıradakiler sadece far olarak kullanılabiliyor.
Mischievous Marissa :Bu renge aşık oldum! İnanılmaz bir kiremit rengi ve abartısız söylüyorum her göz farıyla kullanılabilecek bir karıştırma rengi.Her rengin rengini alıyor diye bir cümle uydurdum ve pişman değilim :)
Tamptng Tara:İçinde gümüşlük bulunan sedefli beyaz rengi.Göz pınarlarına ve kaş altına yakışan çok pigmentli bir renk.Her far paletinde mutlaka olması gereken bir renk çünkü hem tüm göz kapağı için hem de aydınlatılması gereken yerlerde kullanılması için gerekli.
Son olarak Devilish Danielle:İçinde altın ışıltılar bulunan çok açık bir pembe.Yine bu farı da kaş altınıza ve göz pınarlarınıza kullanabilirsiniz fakat highligter olarak bayağı başarılı buldum ben bu arkadaşı..

Gratis'lerde indirimsiz fiyatı 60 lira olan bu paleti indirimdeyken mutlaka yakalamaya çalışın.Özellikle minimal derecede far kullananlar için ihtiyaçlarınızı fazlasıyla karşılayacağını söyleyebilirim.
Umarım yazı hoşunuza gider.Hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarını esirgeme lütfen :)