Uygun Fiyatlı 4 Maskara İncelemesi

Herkese merhaba!

20 günlük bir sınav maratonu aram oldu ancak bugünden itibaren kaldığım yerden devam edeceğim.

Bugün size benim de severek kullandığım ve hacim-uzunluk-kolay çıkarabilme-akmama-uygun fiyat eksenime uyan maskaraları tanıtacağım.
İlk olarak Note'un Deep Black maskarasıyla başlamak istiyorum.Fırçası silikon ve bu sayede ürünü haddinden fazla değil yanlızca kullanabileceğiniz kadar çıkarıyor.Pul pul dökülme yapmadığını söyleyebilirim.Neden ''deep black'' dediklerini anlayamadım çünkü piyasadaki birçok siyah maskara kadar siyah.Ekstra bir rengi yok.Fırçanın ortası ucundan daha ince olduğundan kirpiklerin zaten dolgun olan orta bölümünü destekleyip uzaması gereken baş ve son bölümünü uzatıyor.Hacim konusunda da kendisine bayağı ısındım diyebilirim.Fiyatı 15 lira.Hem hacim hem uzunluk diyorsanız bu maskaraya şans vermenizi tavsiye ederim.
Gelelim Pastel Big n Black maskaraya.Mum şeklinde silikon bir fırçaya sahip.Çok bayıldığımı söyleyemeyeceğim çünkü hem ürünün yazısının yazdığı dış kısmı elinize alınca siliniyor.Bu da dışı böyle olan bir ürünün içi nasıldır diye sorgulatıyor.Sevmediğim ikinci şey ise fırçasının inanılmaz oynak olması.Bu durum hem kirpik üzerinde rahat çalışmanızı engeller hem de hata yapma oranınızı birden bine çıkarır.Onun dışında güzel uzatıyor fakat hacim vermiyor.İkinci katı uygulayamadım çünkü bayağı ıslak bitişli.Kurumasını beklemek zamanımı aldı.Sür çık bir maskara değil kendisi kısacası.Fiyatı 15 lira ancak almanızı tavsiye etmiyorum.
Geldik favorime!!!! Note Ultra Volume maskara gerçekten üstünde yazanı birebir yansıtan mükemmel bir maskara.Silikon ve sert bir fırçası var.Kirpikleri tek tek ayırıyor ve kaldırıyor.Uzun uzun uzatıyor.Hacim kazandırıyor ve hızlı kuruyor.İnce yapıya sahip olduğundan gün içinde 4 5 kata kadar tazeleyebiliyorsunuz asla topaklanma yapmıyor.Fiyatı 16 lira ve can-ı gönülden tavsiye ediyorum!
Son olarak Golden Rose Wonder Lash ''kirpik kaldırıcı'' rimele gelelim.Evet hakkını yemeyeyim gerçekten kirpikleri kaldırıyor.Fakat kaldırırken biraz da hacim versen ya! Benim kirpiklerim kendiliğinden hacimli olduğundan şanslıyım fakat benim gibi gür değil de daha ince kirpikleriniz varsa kesinlikle vaatlerinin boş olduğunu söyleyebilirim.24 lira fiyatlı fakat değmez diyorum ve yazımı bitiriyorum.
Son olarak tüm maskaraların gözümdeki hallerini paylaşıyorum.Yorum sizin :)
Umarım beğenmişsinizdir.Kendinize çook iyi bakın !


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarını esirgeme lütfen :)