Yves Rocher Vitaminli Yüz Spreyi ve Organic Vanille serisi

Herkese merhaba!
Yves Rocher en sevdiğim markalardan biri.Hem indirim zamanlarında inanılmaz ürünler yakalıyorsunuz ve indirimsiz hali de yeterince uygun fiyatlı.Gelelim en beğenilen ürünlerine:
Pamplemousse gülü ve Pembe greyfurt içeren yüz spreyi herkes tarafından beğenilen ürünlerden biri.Başarılı bir makyaj bazı olmasının yanında cildinize makyajdan önce ferahlatması ve yatıştırması için kullanabilirsiniz.50 ml ürünün fiyatı 11 lira.Çok beğendim ve severek kullanmaya devam edeceğim.
Gelelim Organic Vanille serisindeki ürünlere.Resimde sol baştan itibaren Duş jeli-Krem-Parfüm şeklinde yerleştirdim.Bir de ne kadar kullandığımı anlatması adına boş bir parfüm şişesi koydum :)
Duş jeli ve krem aşkitom Ece'min bana yılbaşı hediyeleriydi.Kullanmaya kıyamıyordum fakat kokularını aldığım anda gidip kendime büyük boylarından aldım ve bunları da odamdaki sepette hatıra olarak saklıyorum:) İnanılmaz güzel kokuyorlar ve bu koku duş esnasında duş jeliyle cildinize mühürleniyor.Bir de üstüne vücut losyonunu kullanınca kokusu ikiye çıkıyor ve tüm gün mis gibi tertemiz vanilya kokuyorsunuz.Parfüme zaten diyecek sözüm yok çünkü liseden beri kullanıyorum ve benim imza kokum oldu.Parfümün artık küçük boyu üretilmeyecekmiş.Hemen yedekledim.Fiyatı 11 lira!
Benim Favori Yves Rocher ürünlerim bu şekilde.Umarım beğenmişsinizdir.Kendinize iyi bakın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarını esirgeme lütfen :)