En Manizer Sister:Mary Lou Manizer ve Ufak bir Highlighter Tavsiyesi ♥

Merhabaa!

Bu ürüne uzun süre direndim.Aydınlatıcıyı sevmediğim için mi? Asla.Vazgeçemeyeceğim tek ürün aydınlatıcıdır.Makyajımda yüzümün en yüksek yerlerine önce ışıltılı baz sonra krem aydınlatıcı sonra da toz aydınlatıcı sürecek kadar hastayım kendisine.Fakat neden kullanmadım ?
Çünkü hayatımın aydınlatıcıyla zaten tanıştım.Hem de sadece 8 lira !
İnternette bulabildiğim nadir örneklerden biri olduğu için PınarsMakeup isimli tatlış blogtan aldım bu resmi.Kendisinden özür dilerim umarım kızmaz :) Clarie's markasının tekli farlarından bu altın rengi far benim hayatımın aydınlatıcısı.Asla tozutmuyor-saatlerce kalıcı ve disko topu etkisi vermiyor.Sanki cildinizle kaynaşıp doğal ışıltınızmış gibi görünüyor.Fiyatı sadece 8 lira ve küçük olmasına rağmen çok bereketli.Ancak Clarie's lere her zaman ulaşamadığım için kendisinin yerini Mary Lou aldı.
Her gün kullanıyorum.Islak süngerle ve ciltle birleştiğinde sonuç inanılmaz.Saatlerce kalıcı.Daha ne diyebilirim ki!
Hepinize aydınlık günler diliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarını esirgeme lütfen :)