Flormar Eyebrow Design Kit

Herkese merhaba !
Asla ama asla kaş farı kullanan bir insan değilim.Zaten bu ürünü de kaşlarıma sürmek için almadım.Görkem Karman meleğinin bu kaş farını Bobbi Brown'un Camel farına muadil göstermesi üzerine koşarak en yakın Flormar'a gittim ve 10 lira gibi komik bir fiyata satın aldım.
Kutusunun üzerinde kadife desenler var.Gerçekten çok şık duruyor.Flormar'ın da aztek desenlerine yönelmesini beğendim zira en sevdiğim desenlerin başında gelir.
Alttaki açık renk kaş farı üstteki kısım da daha yapışkan ve kremsi bir formda.Kaş farı için fazla açık ve hardalımsı bir renk olduğunu söyleyebilirim.Far içinse fazla kusursuz! Çok kolay sürülüyor ve dağıtılıyor.İnanılmaz eşsiz bir renk.Herkesin göz rengine ve yapısına yakıştırdığım bu rengi edinmenizi öneririm.Kremsi yapıda olan kısmı ise bildiğiniz krem allık.İnanamadım fakat elimde denediğimde kaşım için fazla kırmızı kaldığını farkettim ve yanağıma uyguladım.Sonuç başarılı!

Üstteki kremsi kısım alttaki ise far.Işıkta fazla kızıl çıkmış fakat daha sarı alt tonlu bir renk olduğunu söyleyebilirim.
Ürünün altındaki çekmeceli kısımda ise minik bir kaş fırçası ve cımbız bulunması da ayrıca tatlı bir ayrıntı olmuş.Fotografını çekmiş olsaydım belki daha güzel olabilirdi...

İndirimsiz fiyatı 20 indirimliyse 10 lira.Orijinal Bobbi Brown'a tonlarca para dökmektense uygun fiyatlı ve birebir muadilini kullanmamızı sağladığı için Görkem Karman'a sevgilerimi iletip videosunun linkini buraya bırakıyorum.
https://www.youtube.com/watch?v=Qw8vUWV3Cxo
Öptüm!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarını esirgeme lütfen :)