Garnier Karma Ve Yağlı Ciltler İçin Matlaştırıcı Sorbe

Merhaba!
Garnier Nem Dengesi serisini deneyip daha önce görüşlerimi belirtmiştim.Ürünlerin arasında bu yağlı ciltler için olan nemlendirici kremi çok beğenip tekrar aldım.Elim uzun zamandır başka nemlendiricilere gitse de bu krem-sorbe her zaman ciddi nem istediğimde kurtarıcım olmuştur.
 Krem olmak için fazla hafif.Sanırım bu yüzden sorbe deniyor.Bu kadar hafif bir ürünün böylesine etkili olmasını başlarda beklemiyordum.Fakat cildimi iyice temizleyip nemlendiriciye hazırladığım zamanlar bu sorbeyi uyguladım ve sabah uyandığımda cildimde 1 gram yağ yoktu.Kaldı ki ben cildimi temizleyip yatan biri olduğum halde sabahları gayet normal bir şekilde yağlanırdı.Bu ürün sayesinde o yağdan eser kalmadı.Ben de bu sonucu makyaj altına t bölgeme uygulayarak almaya karar verdim ve beni yine yanıltmadı.Sadece t bölgeme uyguladım ve gözeneklerimi küçülttü ve pudra kullanmadığım günlerde bile yağlanma yapmadı.Çok hoş ve temiz bir kokusu var.Bu serinin toniği bir felaketti.Cildimi cayır cayır yaktığından çöpe fırlatmıştım.Serinin en beğenilen ürününün bu sorbe olması da beni şaşırtmadı.
Fiyatınn indirimli 13 lira olması gerek.Eğer cildiniz yağlıysa ve daha fazla yağlandırmayacak-bu yağlanmayı kontrol altına alacak bir ürün arıyorsanız buldunuz !

Hepinize sevgiler.Bir sonraki yazımda görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarını esirgeme lütfen :)