Neutrogena Norveç Böğürtlenli Besleyici Bakım Kremi

Arayı eşekler kadar açtığım için utangaç bir merhaba !
Bugüne kadar tonlarca vücut kremi kullanmışımdır.Hepiniz kullanmışsınızdır.Benim vücut kremleriyle ilgili aradığım ve bulamadığım tek özellik cildimi 24 saat nemli tutması-çok çok hızlı emilmesi ve çok fazla kokmamasıydı.İşte bu vaatlerin hepsinin hakkını dibine kadar veren ve mükemmel bir formülasyona sahip Neutrogena Norveç böğürtlenli kremle tanıştım.

Böğürtlenli dediğine bakmayın.Asla böğürtlen kokmuyor.Klasik Neutrogena kokusu bunda da mevcut.İlk denediğim andan itibaren bayılmama ve oyarcasına kullanmama sebep olan özelliklerinden bahsedeyim.
-İlk söyleyeceğim şey elinize ne kadar fazla ürün alırsanız alın saniyeler içinde emiliyor.Tekrar ve tekrar uygularsanız ne demek isteyeceğimi daha iyi anlayacaksınız.
-İkinci olarak emilir emilmez kıyafet giyebiliyorsunuz.Asla yağlı ve yapış yapış bir etki bırakmıyor.
-Oldukça yoğun yapıda olduğundan ayaklarınız ve ellerinize bolca kullanıp eldiven veya çorap giyip yattığınızda keratin bakımı yapmış kadar sağlıklı el ve ayaklara kavuşuyorsunuz.
Bunlar benim sevmeme ve sadece bir haftada aşağıdaki görüntüye ulaşmamı sağladı.
Çooook bereketli bir kutusu var ancak oydum.Resmen dibini göreceğim için korktum.Bu ve bunun mavi olanı yani klasik Neutrogena vücut kremi promosyonlu satılıyordu ve Gratis'te 10 lira gibi komik bir fiyattan aldım.Kesinlikle aileden herkesin kullanabileceği ve tüm vücut nemlendirme işlemini başarıyla yerine getiren bu kreme şans vermenizi öneririm..
Herkese mutlu pazarlar.Öptümm!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarını esirgeme lütfen :)