Beklenen İndirim Geldi!-H&M Alışverişim

Herkese yeniden merhaba!
Şu aralar anneler gününün de yaklaşmasıyla büyük markalar indirim kampanyalarını başlatmış durumda.Bunlar arasında beni en çok sevindiren H&M'in kozmetik bölümündeki indirim oldu.
Uzun süredir merak ettiğim,denemek istediğim ve deneyip memnun kaldığım ürünleri alma fırsatım oldu.Dilerseniz hemen başlayalım!


Önce bu inanılmaz 3 rengin bulunduğu oje setiyle başlamak istiyorum.Ojelerin ne kadar opak,pigmentli ve kalıcı olduğunu geçtim,bu ojelerin bir tanesi 16-18 lirayken üçü birlikte sadece 10 liraydı! Görür görmez bu işte bir iş var deyip ojelerin bozulup bozulmadığını kontrol ettim,zira H&M'in bazı bozulan ya da kırılan takılarını da satmaya çalıştığından haberdarsınızdır.Ojelerde hiçbir sıkıntı yok.Şu yazıyı yazarken bile hala şaşırıyorum neden böyle bir fiyata bunları aldım diye :)
Soldan sağa Bordeaux-İntergalactic-Dragon's Hoard isimli ojeler bence başlı başına inanılmaz birer hediye.Anneniz bu renkleri biraz ilginç bulabilir ama denemekte fayda var :)
Bordeaux rengi klasik ve herkeste olması gereken çok asil bir bordo rengi.Tek katta istediğiniz rengi alabiliyorsunuz ve tırnakta kalıcılığı yaklşık 10 gün.
İntergalactic ise ismi gibi uzayımsı bir oje :) Sanki koca galaksiyi minicik bir şişeye sığdırmışlar gibi.İçinde altın,mor ve siyah yansımalar barındıran efsane parlak bir renk.İndirimsiz alırsanız bile canınız yanmaz hani,o derece :)
Son olarak Dragon's Hoard içinde yeşil ve altın ışıltılar barındıran ve bana direk yılbaşını hatırlatan bir renk.Tırnakta saydam duruyor ve tırnak yüzeyinizde pütür pütür kalmıyor.Dilerseniz ojelerin üzerine top coat gibi dilerseniz tek başına kullanabilirsiniz.
 Alışverişimdeki bir diğer parça ise Halo Illumınıser.Likit yapıda ve çok kalıcı bir aydınlatıcı olduğunu söyleyebilirim.Bendeki rengi Golden Shampagne.Dilerseniz sadece yüzünüzde aydınlatmak istediğiniz bölümlere uygulayıp highlighter etkisi yaratın,dilerseniz fondöteninize karıştırıp tüm cildinize ışıltılı bir görünüm kazandırın.
Adından da anlaşılacağı gibi altınımsı-pembemsi renkte ve cildinizle anında bütünleşen çok ince yapılı bu likit aydınlatıcıyı ıslak süngerimle cildime uyguladım ve sonuç inanılmaz!
Alışverişimin 3.ve belki de en içime sinen ürünü bu bronzer.Bendeki rengi Golden Honey.Soğuk tonlu bir bronzer arayışındaydım fakat elime ne alsam hepsi turuncumsu duruyordu.Bu ürün sanırım bu arayışımı sonlandıracak cinsten.Bir kere çok güzel kokuyor.Sonra soğuk tonlu olduğundan kontür yapmak için çok natürel.Ve içinde ışıltı yok.Ve 10 liraya düşmüş.Teşekkürler H&M!!!
Son ürünümde ise elim yine soğuk tonlu bir allığa gitti.Bu allığın fiyatı sadece 7 liraya düşmüş.Etrafimdekilerden bu serinin allıklarının methini duyunca uzun arayışlar sonucu bu pembe-gül kurusu-leylak rengi allığı almaya karar verdim.

Umarım yazım faydalı olmuştur.Ve umarım siz de bu indirim döneminde uzun süredir istediğiniz ürünleri yakalarsınız.
Hepinize mutlu haftasonları!
İ.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarını esirgeme lütfen :)