Madame Coco|Amber Vücut Spreyi

Hepinize merhaba!
Yaz aylarına girmeye başlarken parfümlerin yerini vücut spreyleri alıyor bende.Daha hafif koktuğu için sadece yakınımdan geçenlerin kokumu duymasını seviyorum.Buram buram parfüm kokmayı değil :)
Madame Coco'nun birçok vücut spreyleri felaket kokuyor.Eğri oturup doğru konuşalım.Kapağını açtığımda çoğu vücut spreyi bayat bayat kokuyor,anca içini açtığımda gerçek kokusunu duyabiliyorum.Şans eseri Amber serisini gördüm ve denedim.Kokusu çok hafif,ancak uçup gitmiyor.Çok şık bir hediye kutusunda büyük boy bir duş jeli,küçük tüpte bir el kremi,vücut spreyi ve vücut losyonu çıkıyor ve tüm paket 30 lira gibi uygun bir fiyata.
Hepsini tek tek denedim ve en başarılı serinin Amber serisi olduğu kanısına vardım.Yoğunluktan mideniz bulanmıyor,Hafif hafif ve kalıcı bir koku arıyorsanız bu ürüne bakmanızı öneririm.
Tek fiyatı 8 lira.
Şu sıralar Madame Coco'da %50+%50 indiriminden faydalanıp,tüm seti 15 liraya edinebilirsiniz.
Hepinizi öpüyorum,Muhteşem bir pazartesi olsun (nasıl oluyorsa o )
İ.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarını esirgeme lütfen :)