NYC Likit Eyeliner|887 Black Noir

Herkese merhaba!
Bugün sizlere uzun süredir oldukça memnun kaldığım ve fiyat-performans açısından çok başarılı bulduğum bir üründen bahsedeceğim.
NYC (New York Color) Watsons'larda bulabileceğiniz,Amerika menşeili bir kozmetik firması.Bazı ürünleri oldukça beğeniliyor.Ben daha önceki yazılarımdan birinde incecik yapılı bir illuminazer-fondöten desen değil,bb kremimsi-bir ürününden bahsetmiştim ve oldukça severek bitirdim.Yazıya ulaşmak için şuraya tıklayabilirsiniz.
 Sürümü çok kolay.Oynayan ve orta incelikte yumuşak bir fırçası var.Bu sayede çok rahat çalışabiliyorsunuz.Kolay kuruyor ve ıslak ıslak durmuyor.Gerçekten simsiyah bir eyeliner ve inanılmaz kalıcı.Yıllardır elim başka hiçbirşeye gitmiyor.Essence'in waterproof eyeliner'ını ve bu eyelinerı dönüşümlü olarak kullanıyordum fakat bu ürünün performansını daha çok sevdiğimi söyleyebilirim.
 Gördüğnüz gibi simsiyah.Ve indirimsiz Sadece 6 lira ! İndirimde yakalarsanız 2 tane kapın ve bana teşekkür edin :)

Hepinize mutlu haftasonları diliyorum.
Sevgiler,
İ.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarını esirgeme lütfen :)