Almayın! | Estee Lauder Deluxe All Over Face Compact

Merhaba!
Bugün sizlere Türkiye'de olup olmadığından emin olmadığım,bana hediye gelen ve çok başarılı bulmadığım bir üründen bahsedeceğim.

Estee Lauder'ın ürünlerini genel olarak başarılı buluyorum.Fakat bu allık-bronzer paleti beni hayal kırıklığına uğrattı.Soldan sağa kahve tonlu bir allık,gül kurusu bir başka allık ve soğuk tonlarda bir bronzerdan oluşan bu palette ürünleri uygulamaya yarayan ve bence çok saçma bir fırça bulunuyor.

Ürün çok şatafatlı ve şık görünüyor.Paketlemesiyle satış yaptığına eminim.Ancak ne elime ne kendi fırçasına ne de diğer fırçalara ürün gelmiyor.Neredeyse tüm fırçalarımla performans almayı denedim fakat başarılı olamadım.Oysa ilk aldığımda soğuk tonlu bronzerı Benefit Hoola'ya benzetmiştim.

Fiyatı tahminimce 150 lira civarındadır.Fakat eğer Türkiye'de varsa ve almayı düşünüyorsanız asla paranızı boşa harcamayın derim.
Umarım bu yazı hoşunuza gitmiştir,kendinize iyi bakın!
İ.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarını esirgeme lütfen :)