H&M Makyaj Süngerleri İncelemesi

Selam !
Gün geçmiyor ki Görkem'in önerdiği ürünler karaborsa olmasın :)
Önce Gosh markasının cc kremi,sonra Bim'den burun bantları..
Bu sefer işimi şansa bırakmadım ve 2 adet süngeri kapıverdim.

 En çabuk biten sanırım alttaki beyaz olan yani Precision Sponge.Daha önce kullandığım Yves Rocher süngerimi,Beauty Blender'ımı hatta Real Tecniques Süngerimi bile rafa kaldırdım.İlk olarak inanılmaz yumuşak bir sünger.Temizlenmesi,kuruması ve uygulaması da ayrıca rahat.Dilediğiniz kadar az ürün kullanın,ürünün çok az bir miktarını emiyor ve ciltte doğal bir bitiriş sağlıyor.Dilerseniz ıslatıp kullanabilirsiniz fakat kuru haliyle kullansanız bile sanki nemli haliyle uygulama yapmışsınız gibi doğal bir sonuç alıyorsunuz.

Paketi de bu şekilde kilitli ve bence oldukça kullanışlı.Temizlediğiniz zaman nereye bıraksam derdi yok,direk pakedinde muhafaza edebilirsiniz.Fiyatı 9.90 ve performansının  yanında bu paranın kat kat fazlasını hak ediyor.Ben Aquq Florya'daki mağazada yakalayabildim.
Gelelim beyazı kadar yumuşak olmayan ama yine de benim beyaz olandan daha başarılı olan bu pembe makyaj süngerine.Yumuşak olmayan dedim fakat bu da yumuşacık.Ve kesinlikle kontör yapabilir,pudra veya allık uygulayabilir bir yapısı var.Ben pembeyi daha başarılı buldum çünkü ıslattığımda bile daha fazla kontrol edebiliyorum ve ürünü neredeyse hiç emmiyor.Yıkaması biraz daha zor ancak temizlendiğinde kuruması beyaza göre çok daha kolay.Paketini diğeri gibi kullanışlı bulmasam da ben beyaz olanın paketine ikisini de sıkıştırıyorum :)
Fiyatı 6.90 olması gerek.Mutlaka alın,hatta yedekleyin..
Kendinize iyi bakın.
İ.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarını esirgeme lütfen :)