Mac 150 Geniş Pudra Fırçası

Herkese merhaba!
Geçtiğimiz günlerde Mac'in internet sitesinden tek parçalık bir alışveriş yaptım.Ve oldukça içime sindi.Zira bu fırçayı hem bloggerlardan hem de Mac çalışanlarından sıkça duydum ve almaya karar verdim.

                
 Çok netleyemesem de karşınızda 150 no.Pudra fırçası :)
Kılları sık ve oldukça yumuşak.Özellikle pudra yapıda ürünleri uygulamadaki başarısıyla biliniyor.Ben de yüzüme transparan pudra kullanmak için satın aldım fakat daha efektif kullanabileceğimi farkettim.

Geniş bir yapısı olduğundan yıkarken fazlaca durulama istiyor.Kurularken birkaç kılı koptu ancak umarım birdaha olmaz.Hiç kıl dökmez diye duydum ve beğendiğim özelliklerinden biri buydu.
Ben en çok allık uygulamayı sevdim çünkü yüzünüze allığı resmen yapıştırıyor.Ve ne kadar bol allık ya da ürün alırsanız alın doğal bir bitiriş sağlıyor.Bu fırçayı kullanıp abartı allık sürebilen biri yoktur sanırım :)
Mac mağazalarından ve online sitesinden 107 liraya sipariş verebilirsiniz.
Mutlu pazarlar,
İ.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarını esirgeme lütfen :)