Mac Matchmaster spf 15 Foundation

Yeniden Merhaba!
Yazın kapıda olmasıyla kendi rengimden kat be kat koyu fondöten,pudra,bronzer vs. alma çılgınlığım başlıyor.Yine kendimi durduramadığım günlerden birinde Mac'e gidip hem güneşten koruyan,hem ince yapılı hem de örtücü bir fondöten olan Matchmaster fondöteni satın aldım.
Korkmayın,şişede durduğu gibi turuncu durmuyor :) Bendeki rengi 6.0 Oldukça büyük bir şişesi var,eğer uzun süre iyi şekilde mühafaza edebilirsem yaz boyu kullanabilirim diye düşünüyorum.
Şu anda bile cildimle bütünleşti ve kolay emildi.Çok hafif bir yapısı var,bunun için kapatıcılığını Face and Body gibi az bekliyorsunuz ama kapatılıcığı ortanın üstü.Ben en çok nemli süngerle uygulamayı tercih ediyorum.Şu ara bu fondöten için fazla beyaz olduğumdan boynuma da yedirip üzerine bronzer geçiyorum.Eğer siz de yaz için spf korumalı ve kapatıcı bir fondöten arıyorsanız,bu fondötene bakabilirsiniz.
35 ml olan bu ürünün fiyatı 109 lira.Mac mağazalarından veya buradan ulaşabilirsiniz.
Umarım haftanız iyi geçiyordur,kendinize iyi bakın!
İ.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarını esirgeme lütfen :)