Neutracy 50+ SPF Güneş Kremi-Güneş Kremleri Hakkında

Herkese merhaba,mutlu pazarlar!
Güneş hakkında bildiğimiz masum şeylerin yanında,cilt kanseri gibi ciddi bir etkisinin de olduğu tartışılmaya başlanınca,güneşin altına sere serpe rahatça yatamaz olduk.Hepimiz cildimizi korumak ve gereken önlemleri almak için spf'i yüksek ve irritasyon yapmayan kremlere yöneldik.

Peki nedir bu SPF?
Spf,Sun Protection Factor yani güneş koruma faktörü anlamına gelir.Aldığınız kremin Spf'i 25 ve üzeri ise kreminizi 3-4 saatte bir yenileyebilirsiniz.Ancak 50 ve üzeri bir güneş kremi kullanıyorsanız tazelemeye gerek kalmıyor,en azından benim cildim için öyle.

Benim uzun yıllardır kullandığım ve bittikçe aldığım krem Neutracy markasının 50+yüksek koruma faktörlü güneş kremi.Bir güneş kreminden beklediğim herşey var.Dilerseniz size özetleyeyim:
1-UVA ve UVB ışınlarına karşı koruyor.
2-Anti-aging etkisi var.
3-Hyaluronic asit ve CoQ10 içeriyor ki bu cildin yenilenmesine destek olan içeriklerdir.
4-Su geçirmez özelliğe sahip.
5-Paraben içermiyor.
6-E vitamini,allantonin ve bisabolol maddeleri sayesinde cildi fotoyaşlanmaya karşı koruyor.
Ürün klasik ve sevmediğimiz bembeyaz kremlerden biraz farklı.Başta yüzünüzü ölü gibi gösterecek diye korkuyorsunuz ancak elinize aldığınızda losyondan hallice bir kıvama sahip.Bu sayede cildinizle hemen tanışıp örtüşüyor.En seviğim özelliği ise makyajın altında kesinlikle kusma yapmıyor.Tüm cilt tiplerine uygun olduğunu da ekliyorum.
Ben eczaneden 40 lira gibi uygun bir fiyata alıyorum.Size de gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum.İnternetten sipariş vermek isterseniz şuraya tıklayabilirsiniz.
Keyifli pazarlar,
İ.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarını esirgeme lütfen :)