Uygun Fiyatlı Fırça Alışverişim/Xp Studio

Merhaba !
Xp Studio markasını yavaş yavaş sahalarda görmeye başladık.Ben ilk olarak serideki mat rujları kullandım ve bayıldım! Hele alt kısmında rujun renginde lip gloss olduğunu görünce çok şaşırmıştım.Gerçekten zor bulunan kahve-nude rujları bulabilir ve kullanabilirsiniz.
Herhangi bir mağazası yok fakat kuaför malzemeleri satan yerlerden veya bijuterilerden ulaşabilirsiniz.
 Fırçaları şans eseri gördüm ve iyiki görmüşüm dedim.Üzerinde xp Studio yazmasa asla bijuteriden aldım demezsiniz.Bobbi Brown veya Sigma fırçaları kadar kaliteli ve yumuşak.

İlk olarak bu tombul tüyli ve minik fırçakya başlayayım.İlk elime aldığımda çok yumuşak olduğunu,kokmadığını ve sık kıllı olduğunu hatırlıyorum.Eve gelip yıkadım fakat formunda herhangi bir değişme olmadı.Kontür yapmak için,fondöten dğıtmak için,allık hatta aydınlatıcı uygulamak için bile muazza bir fırça.Fiyatı 5 lira :)

Gelelim bu ikili far fırçasına.
Bir tarafı karıştırma fırçası olan,diğeri ise dudak fırçasına benzeyen fakat benim göz pınarlarımı ve kaş altımı aydınlatmada çok başarılı bulduğum bir fırça.Aynı yumuşaklık ve sık kıl durumu burada da mevcut.Farı çok iyi karıştırıyor ve dumanlı göz makyajını yapamayanlar için kurtarıcı olduğunu söyleyebilirim.Fiyatı 3 lira :)
 Gelelim en sevdiğim fırçaya.Bunun markası yoktu.Ancak çok şık sert plastik bir kutuda satılıyordu.
Uzun süredir kapatıcı  veya aydınlatıcı uygulamak için bu şekilde yumuşak ve mum yapıda bir fırça arıyordum.Bu fırça hepsinden daha yumuşak ve başarılı.Göz altına kapatıcıyı hiç emmeden uyguluyor ve yediriyor.Transparan pudramı da bu fırçayla uyguladım ve sonuçtan çok memnunum.Fiyatı 5 liraydı :)
Gerçekten başlığa uygun bir alışveriş oldu ve içime çok sindi.
Umarım siz de deneyimleme şansı yakalarsınız.
Öptüm,
İ.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarını esirgeme lütfen :)