Yves Rocher Hydra Vegetal Nemlendirici Yüz Temizleme Jeli ve Muadili

Merhaba,pazar olunca kendimi tutamayıp 4303432 yazı yazdığım bir haftasonundayız :)
Geçenlerde Gayrettepe metrosunda yürürken o sıkış tıkış yere Yves Rocher açtıklarını gördüm.Haiyle hem çalışanın psikolojisini tespit etmek hem de biraz alışveriş yapmak için daldım içeri :)


 Amacım cilt bakım rutinimin yaz-kış vazgeçilmez parçası haline gelen vitaminli yüz spreyimin yenisini almaktı.Bu kısacık alışverişimin ardından kasadaki tatlı bayan çantama yüz temizleme jelini attı,hediye konusunda bu mağazayı gerçekten seviyorum!
Yolda kokladım,eve giderken kokladım,evde kokladım ve hatta yüzüme sürerken kokladım ancak hangi ürüne benzettiğimi bir türlü bulamadım.Ta ki düne kadar!
Bu ürün Garnier'in Neem Temizleme Jeli'nin birebir aynısı..Kokuları,kıvamları,bıraktığı nem ve ciltteki etkileri birebir aynı.İkisi de cildi derinlemesine temizliyor ve sonrasında nemli ve temizlenmiş bir cilt sağlıyor.Yves Rocher'in temizleme jeli kuru ciltlileri biraz daha sevindirebilir çünkü kullandıktan sonra cildiniz neme doyuyor.
Kendimce güzel bir muadil bulmanın başarısıyla yazımı sonlandırıyorum,öpüldünüz!
İ.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarını esirgeme lütfen :)