Babalar Günü Alışverişim-hediyekavanozu.com

Herkese merhabaaaaa!
Babalar günü geldi çattı.Bu yıl babamı sıkıcı hediyelere boğmaktansa ona farklı,yaratıcı bir hediye vermek istiyorum diyerek birkaç gün araştırma yaptım.Ve sonunda çok çok çok memnun kaldığım bir internet alışverişi gerçekleştirdim.
Konsept çok yaratıcı.Benim gibi kavanoz tutkunları için bu site tam bir cennet bahçesi.Evet kavanoz tutkunu olur mu demeyin gerçekten var.Ben her gittiğim tatil beldesinden bir parça kum,deniz kabuğu ve bol bol havayı kavanoza doldurup,koleksiyon yapmaya bayılıyorum.Siz de benim gibi böyle ufak ayrıntıları güzel anılara dönüştürüyorsanız,tam şuraya tıklayabilirsiniz.
Site sahipleriyle önce kısa bir instagram görüşmesi yaptık.15 Haziran'da siparişi verdim ve cumaya kadar elimde olup olmayacağı konusunda tereddütlerim vardı.Fakat kargom tam olarak 24 saat bile geçmeden evimdeydi! Bu kadar hızlı,titiz ve anlayışlı işler yapan insanları gönülden tebrik ediyorum.Şimdi gelelim konseptin ayrıntılarına:

Özel günler veya anılar için belirli konseptlerde kavanozlar var.Dilerseniz annenize,işe yeni başlayan bir arkadaşınıza,baby shower'larda dağıtmak üzere konuklarınıza hazırlatabileceğiniz belirli kavanozlar var.Kavanozların içinde de konsept ismine uygun olarak belirli ürünler var.Ben en çok ''Babalar Günü Kavanozu''nu beğendim.Hem çok esprili hem de çok ince düşünülmüş ürünler olduğundan her babaya hitap eden,aynı zamanda çok özel bir tasarım olduğunu düşünüyorum.
Gelin bu güzelliğin içinde neler varmış bakalım;
Hayatımızdaki en baba adam olduğunu bir kez daha belirtelim diye ahşap bir anahtarlık,
Çayını,kahvesini veya aslan sütünü koyması için keçeden yapılma 2 adet bardak altlığı,
Her babanın mutlaka giydiği o kırçıllı siyah çorap,

Babanızla en unutulmaz anılarınızı yazmanız veya birlikte olan fotograflarınızı yerleştirmeniz için çok şık bir defter,

Babanızın şıklığına küçük dokunuşlar eklemek için bir kravat iğnesi,
Son olarak belki de kavanozun en esprili ürünleri.Babaların adeta mottosu haline gelen iki cümleyi sarı ve kırmızı kart konseptiyle sunup inceden futbol aşkını depreştiren hareketler..Efsane!
Bu da kavanozun arkasına iliştirilmiş kravat şeklinde bir kart.Çok güzel,çok dokunaklı ve çok anlamlı bu konsepti bizimle buluşturan hediyekavanozu.com adresine çok teşekkür ediyorum.
Umarım siz de harika bir babalar günü geçirirsiniz.
Sevgiler,
İ.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarını esirgeme lütfen :)