Maybelline Baby Skin Instant Pore Eraser/Belgrad Alışverişim

Belgrad Alışverişi bitmiyordu,aldıkça almıştı..
Ama bitecekti çok yakında..
Sadece birkaç ürünü kalmıştı yazacak..
Artık gına geldiğini biliyorum ama böyle ayrı ayrı yazarsam sıkılmazsınız diye düşünüyorum :)
Merhabalar !
Siz de benim gibi gözenekleri göz göz olmuş şanssızlardansanız,sürekli makyaj altına gözenek doldurucu bir baz kullanmalısınız.Böylece fondöten veya kapatıcı uyguladığınızda görüntüden çok daha fazla memnun kalacaksınız.
Maybelline'in Baby Skin serisinden en sevdiğim ürünlerden olan bu gözenek doldurucu bazdan bahsedeyim.Ürünün paketinde yumuşak,gözeneksiz bir cilt vaadinde bulundukları için hemen bu özellikleri inceleyelim.
Ürün kokusuz ve silikonsuz.Çok yumuşak,losyondan biraz daha koyu bir kıvamı var.Elinize uyguladığınızda anında emiliyor ve çizgileri yok ediyor.En sevdiğim özelliği ise kadife gibi bir doku bırakıyor ve bu doku asla kaybolmuyor.Avucumun içine uygulayıp avuç çizgim kaybolunca kesinlikle bu ürüne bir şans vermek istedim.İyi ki vermişim.Makyaj yapmadığım günlerde bile bu ürünü severek kullanıyorum.Ülkemizde yok cümlesini bu sefer gönlüm rahat kullanıyorum çünkü Baby Skin serisi çok yakında Türkiye'ye gelecek :)
Bu mükemmel sisli fotografım için özür diliyor,hepinizi öpüyorum :)
Sevgiler,
İ.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarını esirgeme lütfen :)