Mükemmel Kombinasyon:Garnier Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyicisi-Benri Kare Makyaj Temizleme Pamuğu

Merhaba !
Bugün Göz Makyajımda beni bu ritüele ısındıran iki ürünle karşınızdayım.
Bir makyaj temizleyicisi nasıl kirpik uzatır ve besler demekten kendimi alamıyorum.
Waterproof dahil her türlü inatçı makyaja karşı yapmanız gereken pamuğu gözünüzde birkaç saniye bekletmek.Makyaj mıknatısı adeta!
Arginine maddesi de kirpik uzatıcı-besleyici takviyesini ekliyor bu güzelliğe.
En sevdiğim youtuber Görkem Karman'ın da son videosunda bahsettiği bu temizleyiciyi edinirseniz hem bana hem ona ne kadar teşekkür edeceğinizi tahmin edemiyorum.Fiyatı 11 lira ancak son kuruşuna kadar hak ediyor.
Gelelim göz makyajımda kullandığım tek pamuk olan Benri'nin 35'li Kare pamuklarına.Yastık kadar pofuduk ve inanılmaz kalınlar.Kocaman olmaları da iki göze arkalı önlü tek pamuğun yeterli olduğunu açıklıyor.Fiyatı 3 lira ve paketi 1 ay gidiyor.Kesinlikle denemelisiniz.
Hepinizi öpüyorum kendinize iyi bakın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarını esirgeme lütfen :)