The Balm Shady Lady Shameless Shana Tekli Göz Farı

Herkese merhabalar!
Sanırım hayatımmda gördüğüm en kremsi en pigmentli ve en güzel tekli farlardan birini aldım ve acı haber tez geldi:Bu serinin ürünleri kaldırılmış!
Tabi ki abartkan bir insan gibi çok üzüldüm çok ağladım gecelerce aç kaldım diyemem fakat bu rengin muadilini de buldum o yüzden içim rahat :)
Daha yakından bakalım.
İçinde altın yansımalar olan bakır kahve tonlarında inanılmaz yarı-mat yapıdaki farı parmağınıza veya fırçanıza bir kez koklatmanız yeter.Dokundurma demiyorum.Koklatma diyorum! Öyle güzel öyle pigmentli..Başka farlarla kolay karışıyor ve gün boyu bazsız şekilde akma ve göz kapağına birikme yapmıyor.Fiyatı 17 lira.
Anlamlandıramadığım bir parmakla swatchlamam da ilginç olmuş.Dokun ve çek.Renk harika değil mi?
Umarım beğenmişsinizdir.Hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarını esirgeme lütfen :)